söndag 14 december 2014

Fullt upp

December är ingen rolig månad egentligen.. Varför börjar jag inte tidigare med att köpa julklapparna??
Hm det kan man fundera på ja..
i dag har jag haft besök av mamma och hennes sambo Åsmund...
Bytte micro å sen åt vi mat..
Trevligt trevligt.. Nu funderar jag på om jag sa klä granen eller om jag ska vänta några dagar till.. Kan ju bara ta ner den från förrådet när det passar.. Min vita fina gran...
I går staplade jag ved ett bra tag å det känns i ryggen idag..
Tur man har duktiga döttrar och en snäll pappa som hjälpte till..


ha en underbar söndag

5 kommentarer:

  1. Håller med december är pest o pina bara massa stress för en dag . Det är inte värt det !
    Har du kommit på något bra än :-)) ha en det bra . Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej har inte kommit på något än..
      ha en underbar vecka

      Radera
  2. Hej ja vet inte om ja har fel
    Nr till dej men hur funkar detta med reklamen på bloggen . Räcker det att man läser din blogg eller måste man klicka på reklamen o se den för att få en slant? Ha det gott .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      har inte en aning hur det funkar egentligen.. Jag har inte tjänat nåt än

      Radera
    2. mitt nr är 0702403911...

      Radera