måndag 27 april 2015

Hm

Dagen börjar närma sig nu å jag börjar känna mig stressad.. Inte vet jag vad jag ska ha på mig å inte vet jag om jag hinner klart med allt.. ända som är klart är Alexzander sina kläder hehe ja så kan det bli i bland.. men men hinner det gör vi nog..
det första som händer nu är Westomfestivalen till helgen där han kör första junior tävlingen å gissa om jag är nervös då.... En massa tänk om i mitt huvud just nu...
men det går nog bra det med..
I fredags va jag grannen å lilltjejen på tjejkväll på centret i Charlottenberg å jag fyndade 2 par jeans och en blus till mig för 30 kr... benna fick ett par jeggings för 10 kr....
fast mina byxor va nog lite stora :-(  men det finns bälte..
Hittade ingen mindre storlek...
42 tycker jag är en bra storlek men får nog gå ner till 40 ser det ut som hehe.. ja ja vet inte riktigt när jag använde så liten storlek sist..
tror det va någon gång på 90-talet..
Vikten i dag är 77kg å det har jag inte vägt sen julen 93... ja är ju några år sen dess tror jag
mår bra men samtidigt inte... Mår bra psykiskt men inte fysiskt.. har mera ont av min fibro nu än för ett år sen..
Hoppas alla jag känner kommer den 2 eller 3 maj å kollar på min son


1 kommentar:

  1. Vi kommer som det ser ut nu... hejja på Alexzander vettu....

    SvaraRadera