tisdag 14 april 2015

Kalas

Hm blir ju bara en massa krångel nu... 
Den 24.de Maj konfirmeras Alexzander.. Alla som han vill ha på sin dag har vi skickat inbjudan till och han hoppas att alla kommer... Men alla va väl inte eniga i gästlistan men så är det innimella... Nu känns det som jag har gjort fel val igen ja ja tar den.. Senare i sommar så fyller jag som sagt 40 och tänkte då bjuda mina nära och kära men just nu känns det lite konstigt... Eller inte rätt... Har gästlistan klar å hur jag vill ha det.. Men finns några käppar i hjulen så jag vet inte om jag ska ha kalas... Blir i sådana fall tredje gången som jag inte firar min stora dag... Pga bråk å så... Vet inte riktigt vad jag har gjort för fel för ingen säger nåt.. Så sitter här och funderar på om man kanske ska ta sitt pick och pack å flytta långt åt helvetet... Men trivs bra i huset så vill ju inte det.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar