lördag 20 september 2014

Lördag

Lördag å jag mår väldigt bra..
Till veckan kommer jag börja promenera igen.. Känner jag behöver det nu.. Börjar bli rastlös ju..
Idag har jag bytt gardiner i vardagsrummet städat vikit kläder och bakat en kaka..
Firat min 12 åring i 3 dagar nu.. Så är det ju varje år... Hehe..
Magen mår bra måste äta saaaaaaaaaaaaaaakta så jag inte får ont..
idag provade jag mig på att äta köttbullar och makaroner mums
1 timma tog det att äta en liten barn portion.. men så är det ju.. Vill inte få ont....
Lite ledsen om dagarna men det går väl över det med..
Men kan man inte lyssna på vad jag säger så blir det så.. Men som sagt jag skiter i vilket klarar mig utan dig i mitt liv.. Synd om barnen bara.. Hoppas du mår bra..
 I morgon blir det en slappar dag igen...
Jag mår bra bra bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar