måndag 15 september 2014

Måndag

Hm sitter här i köket som jag brukar göra men nu är allt lite annorlunda..
Det tar ca 25 min att få i sig 1.5 dl soppa fil eller yoghurt..Men det är ju helt normalt för de som är gbp opererade..
ömmar lite på vänster sida men det är också helt normalt.. Ömmar speciellt efter intag av vatten. hm
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig en tur till affären eller inte.. Antagligen åker jag inte dit.. Trött är jag med men det kommer gå över bara jag får i mig det jag ska under en dag.. Just nu mycket att lära sig..
Gjorde en god soppa i lördags på kyckling.. mumma
Sprutorna jag skulle ta hjälpe min make mig med å det gick ju hur bra som helst det..
Min underbara make som har funnits vid min sida i 21 år nu.. den 17 septer har vi 20årig bröllopsdag.. oj oj säger jag inte många i min ålder som har haft samma kar i 20 år.. hehe

I morgon måste jag i väg å ta lite prover.. Jaja går det med


ha en bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar