söndag 7 september 2014

Söndag

Jaha  här sitter jag nu å är nervös inför onsdagen... Hm men det brukar men väl vara tror jag...
idag har jag lite ont i halsen med å jag hoppas det går över... Inte bli sjuk nu inte...
I morgon blir det att packa kläder som jag ska ha på mig under vistelsen på sjukhuset å det jag ska ha på mig hem.. Mjukisbrallor å en skön tshirt.
Tisdag kommer svärmor hit och har barnen fram till onsdag då gubben kommer hem igen..
Han jobbar å sliter.. Borta måndag till fredag.. kallar han för helgmaken min jag hehe.. får se om det blir mera jobb på honom nu framöver...
Bra med en helgmake hehe..

Har klippt mig med under helgen å jag blev skit nöjd,,,, tusen tack syrran....
saknar sommar värmen lite nu
Bild på mig kommer senare..
ha en underbar dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar