tisdag 14 oktober 2014

Kaffe och facebook


Sitter i köket å tittar ut i mörkret..
Gubben och barnen har gått upp för spela å det hörs tydligt att det inte går som dottern vill... hehe..
jag sitter med en kopp kaffe å facebookar... alltid lika trevligt att se vad mina vänner håller på med..
La ut bild min gubbens strumplåda förut... lägger den här med..
eller skulle ha lagt den här.. kom på att den ligger på telefon fortfarande.. men den kommer snart.. eller nåt sånt..
Idag va jag till arvika med dottern för hon trodde att glasögonen va trasiga men det va dem inte..
Hittade en  julklapp hos Tildetryck idag som syrran ska få...
måste bara bestämma mig för en färg.. finns röd blå och grön....

Du P du får komma hit innan  du åker över gränsen.. Hade varit trevligt det..
Undrar vad jag ska äta till kvällsmat idag.. Hm ägg och bacon kanske eller mjölk och flingor eller bara ett knäckebröd med ost.. Får fundera lite på den...Tycker det börjar bli tråkigt att göra mat.. Hjälp mig hitta på nåt gott..
här är gubbens strumplåda med dess innehåll...
Hehe .. 

ha en underbar tisdag....


1 kommentar: