söndag 26 oktober 2014

Torsdag och Torsby

I torsdags va det dax för 6 veckors kontrollen på torsby.... Jag måste erkänna att jag va lite nervös när jag skulle upp... men både sköterskan och sjukgymnasten va jättenöjda så då får jag med vara det..
midjemåttet ar minskat med 18cm sen den 29 augusti jo det märks kan jag lova,
byxorna har blivit förstora och jag får skaffa mig ett skärp hehe..
Var väl hemma i ca 2 timmar så ringer telefon å tjejen i andra änden undrade om jag kunde köra henne till förlossningen
ja det kunde jag ju.. Satt då på förlossningen från 7 på torsdag kväll fram till 11 på fredag morgon... från halv sju fredag morgon höll till kl 1030 höll jag en liten bebis i mina armar.. eller han va ju inte så liten då... så i fredag va jag mera död en levande kan jag lugnt säga..
Men men
jag mår hur bra som helst å kan äta det jag vill. utom det söta men det gör inget..
igår åt jag en 1/4 dels kebab talrik  å det va mumma det.. provade mig på ett glas dricka men det kunde jag ge f... i... Ont som fasiken i magen.. ja ja ar provat å låter bli...

ha en underbar söndag

1 kommentar:

  1. Kul o höra att du mår så bra o att op har gett effekt :-) har hört från många att kolsyra inte funkar alls efter en sådan op. Hinner tyvärr inte upp till dej innan ja åker men vi får sammanstråla på annat sätt :-) ha det gott /P

    SvaraRadera