fredag 10 oktober 2014

Undran

Undrar om jag någonsin kommer fatta att kroppen ändrar sig..
Nu har man ätit mosad mat ett tag :-P   känns inte roligt när all mat ser nästan lika dan ut så idag skippade jag det där med att mosa.. Jag tuggade noga innan jag svalde å det smakade underbart..
Har inte mått så där jättebra de senaste dagarna.. Har frusit och haft ont i lederna.
Så har inte orkat röra mig stort men det gör inget.
Just nu har vi besök av Pelle min svåger..
Alltid lika trevligt..
Hittade mina stavar men va tvungen att laga dem så till veckan blir det ut med stavar och musik....
Älskar att ha musik i öronen när jag promenerar..
I morgon ska gubben och sonen vara funktionärer på hökedalen . folkrace.....

Jag och yngsta dottern blir hemma.... Kanske titta på en ny bil vet inte än...
är lite sugen på att byta ut volvo'n mot nåt annat...

Nu är det snart dax att äta ett halvt päron.. mums mums


Tycker det är roligt att klä mig nu när jag kan ha jeans å andra byxor inte bara mjukis och tights





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar